چهارمین جشنواره گل شبو و گلهای بهاره شهرستان خمینیشهر در قرطمان
نوشته شده توسط : استاد فتح اله کریمی قرطمانی

چهارمین جشنواره گل شبو و گلهای بهاره. شهرستان خمینی شهر در قرطمان در روز 97/12/18 برگذار شد

 اولین روز جشنواره  روز شنبه با حضورمسولین استانی و شهرستانی برگذار شد.در این جشنواره مسولین از جمله فرماندار شهرستان خمینی شهر و امام جمعه محترم خمینیشهر و ریاست جهاد کشاورزی و نماینده شهرستان و نیز اقای احمدی امام جماعت مسجد جامع قرطمان و سایر مسولین و بزرگان شهرستان برگذار شد.

برگذار کنندگان این جشنواره شرکت تعاونی گلخانه داران خمینیشهر با جمعی از بلند همتان محل و سایر افراد از شهرستان بخوبی برگذار شد که میشود از انها تقدیر و تشکر فراوان نمود.

افراد فعان و پرکار منجمله اقایان حجت اله ومحمدکریمی فرزندان حاج رمضان و اقای جواد اقاداوودیان و اقای حمید کریمی فرزند اقامهدی و اقای ابراهیم کریمی فرزند علی خالق و اقایان محسن و برادرش مهدی فرزند سیف اله و سایر اقایان و خانمهای  فعال محل و شهرستان و بزرگان خوب و دوستان گرامی که ببخشید یکی یکی نام نبردم همت کرده و این جشن بزرگ را بخوبی با اب و تاب تمام و شادی و شعف و شور وهیجان و با پزیرایی عالی برگذار کردند.که زبان اینجانب قادر به تمجید. و قدر دانی از انها نیست و معظرت میخوام 

ایشا اله در سالهای بعدی عمری باشه و جشن را هر چه با شکوه تر انجام بدهند.

 از تمامی گلکاران در خواست میشود کمال همکاری چه تشویقی و چه مالی و چه بدنی کمک کنند و از کسانی که هنوز عضونشدند ثبت نام کنند و عضوشرکت تعاونی بشوند تا هر چه بهتر نام محل کرتمان و یا همان قرطمان که به گل درمانی معروف بوده زنده بماند .

از همکاری همه عزیزان تشکر و قدر دانی میشود .

 





:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: